Navigator
Navigator

Всі речі походять з необхідності:

у природі немає ні добра, ні зла!

/Бенедикт Спінозa

 

Потом один из вас пусть вернется и отнесет все документы в канцелярию.

Когда "Школа бизнеса (покет)" Воан смотрел на них, я опустил взгляд на его запятнанные спермой брюки.

Я узнал, где можно застать мисс.

Таким образом, оба "Экономика эксплуатации парка оборудования Учебное пособие" ваших противника знали, какие карты у них на руках.

Они поступили проще, единодушно договорившись между собой умертвить мальчика и съесть его.

Сказал, что это будет еще забавнее сделать сюрприз для следующего оператора.

  
Russian (CIS)Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

 
Публикації

  • Завершення проекту "Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку"

  • Повідомляємо про завершення у січні 2016 року проекту «Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку», що успішно був реалізований Асоціацією енергоаудиторів за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).


  • Огляд ринку Менеджмент-консалтингових послуг
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р.

    Менеджмент-консультант - управлінець над управлінцями.
    Існування інституту МК є визнанням того, що люди - найцінніший капітал будь-якого бізнесу.

    Загальні тенденції

    За останні десять років спостерігається дуже великий ріст ринку консалтингових послуг. Це пов'язано з глобалізацією світової економіки. Останні досягнення інформаційних технологій, глобальні інформаційні мережі змінили уявлення про межі підприємств...


  • Відпочинок без "задніх" думок. Новорічно-практичне ессе
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 1-2, 2002 р.

    Кожна цивілізована людина має власного стоматолога. Кожна сім'я, що піклується про свій добробут - має свого сімейного юриста. Кожна успішна компанія має своїх менеджмент-консультантів. І головним призначенням менеджмент-консультантів (надалі МК) є ідентифікація і пошук шляхів ефективного вирішення завдань (проблем), які ставить перед їх клієнтами життя. За подібним принципом діють всі консультанти - починаючи з лоцманів, що здійснюють навігацію кораблів ризикованим фарватером і закінчуючи системними інтеграторами, що навчають персонал клієнта роботі з встановленими АСУ. Але ж яку відмінність вносить саме приставка " менеджмент"?


  • Менеджмент-консалтинг, як спосіб підвищення ефективності управління
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р. 

    Етапи надання консалтингових послуг.

    Прелюдія. Надання консалтингових послуг, як вже мовилось, починається з усвідомлення необхідності змін. Причому таких змін, які ви з об'єктивних причин не можете здійснити самі. Тоді такі зміни можуть бути запроваджені стороннім професіоналом - менеджмент-консультантом. Отже, усвідомлення в голові, ресурси для проведення реструктуризації в кишені - можна запрошувати представника консалтингової компанії.


  • Банкрутство методом реструктуризації, або Ваш консультант Вам і лікар
  • Стаття надрукована в журналі Office, № 4, 2001 р.

    Приймаючи в увагу нашу з Вам, дорогий читач, зайнятість, будемо вважати, що з основними понятійними і процедурними моментами справ про банкрутство ми розібралися в попередньому номері цього часопису. І тому є думка підвести риску таким висновком: проведення процедури банкрутства це процес, спрямований на відродження, а не на ліквідацію підприємства, у якому застосовується операційна реструктуризації і юридичної техніка для роботи, як із боржником, так і з кредиторами.

   
Наші Статті
Завершення проекту "Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку"


Повідомляємо про завершення у січні 2016 року проекту «Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку», що успішно був реалізований Асоціацією енергоаудиторів за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Детальніше...
 
Огляд ринку Менеджмент-консалтингових послуг

Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р.

Менеджмент-консультант - управлінець над управлінцями.
Існування інституту МК є визнанням того, що люди - найцінніший капітал будь-якого бізнесу.

Загальні тенденції

За останні десять років спостерігається дуже великий ріст ринку консалтингових послуг. Це пов'язано з глобалізацією світової економіки. Останні досягнення інформаційних технологій, глобальні інформаційні мережі змінили уявлення про межі підприємств...
Детальніше...
 
Відпочинок без "задніх" думок. Новорічно-практичне ессе

Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 1-2, 2002 р.

Кожна цивілізована людина має власного стоматолога. Кожна сім'я, що піклується про свій добробут - має свого сімейного юриста. Кожна успішна компанія має своїх менеджмент-консультантів. І головним призначенням менеджмент-консультантів (надалі МК) є ідентифікація і пошук шляхів ефективного вирішення завдань (проблем), які ставить перед їх клієнтами життя. За подібним принципом діють всі консультанти - починаючи з лоцманів, що здійснюють навігацію кораблів ризикованим фарватером і закінчуючи системними інтеграторами, що навчають персонал клієнта роботі з встановленими АСУ. Але ж яку відмінність вносить саме приставка " менеджмент"?

Детальніше...
 
Менеджмент-консалтинг, як спосіб підвищення ефективності управління

Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р. 

Етапи надання консалтингових послуг.

Прелюдія. Надання консалтингових послуг, як вже мовилось, починається з усвідомлення необхідності змін. Причому таких змін, які ви з об'єктивних причин не можете здійснити самі. Тоді такі зміни можуть бути запроваджені стороннім професіоналом - менеджмент-консультантом. Отже, усвідомлення в голові, ресурси для проведення реструктуризації в кишені - можна запрошувати представника консалтингової компанії.

Детальніше...
 
Банкрутство методом реструктуризації, або Ваш консультант Вам і лікар

Стаття надрукована в журналі Office, № 4, 2001 р.

Приймаючи в увагу нашу з Вам, дорогий читач, зайнятість, будемо вважати, що з основними понятійними і процедурними моментами справ про банкрутство ми розібралися в попередньому номері цього часопису. І тому є думка підвести риску таким висновком: проведення процедури банкрутства це процес, спрямований на відродження, а не на ліквідацію підприємства, у якому застосовується операційна реструктуризації і юридичної техніка для роботи, як із боржником, так і з кредиторами.

Детальніше...
 
З життя процедури банкрутства...

Стаття надрукована в журналі Office, № 10, 2001 р.

Епіграф...
"-З'їздіть в Київ і запитаєте там,
що робив Паніковський до революції.
Обов'язково запитаєте!"
"Золоте теля".

З огляду на те, що час нашого буття розділилося на дві, як мінімум, епохи - доісторичний соціалізм і сьогоднішній реалізм - так і ситуація в нашому народному господарстві не могла не піти слідом за змінами, що гримнули.

Детальніше...
 
Лікувальна санація

Стаття надрукована в журналі Office, № 9, 2001 р.

У попередніх номерах "ОФІСУ" було надруковано декілька статей на тему процедур банкрутства (зокрема, санації), що мали, швидше, теоретичний, ніж практичний характер. Мова йшла про санацію як один з ефективних інструментів виведення підприємств з кризи. Набутий досвід дає нам змогу наводити приклади з практики, що стосуються окремих питань. Цією статтею починається цикл, який буде повністю заснований на реальних прикладах (підприємствах).

Детальніше...
 
Батогом по прянику: як демотивувати занадто активних працівників

Про мотивацію написано сотні книг і тисячі статей. Найкращі управлінці планети винаходять дедалі нові способи стимулювання персоналу. Тим часом західному менеджеру ніколи не спаде на думку те, що працівників можна і, в деяких випадках, потрібно демотивувати. Мабуть, Пітер Друкер був би неабияк здивований, дізнавшись про те, що демотивація буває усвідомленою і неусвідомленою.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2

01001, м. Київ,                                                                  вул. Мала Житомирська, 16/3, офіс 4

Mala Zhytomyrska street, 16/3, office 4              01001, Kyiv, Ukraine

Тел:+ 38 044 537 63 30
Тел:+ 38 044 537 63 29
Тел/факс:+ 38 044 279 59 23
E - mail : info[at]navigator.net.ua