Navigator
Navigator

 Все вещи исходят из необходимости: в природе нет ни добра, ни зла!
/Бенедикт Спиноза

  
Russian (CIS)Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

 
Публикации

  • Завершення проекту "Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку"

  • Повідомляємо про завершення у січні 2016 року проекту «Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку», що успішно був реалізований Асоціацією енергоаудиторів за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).


  • Огляд ринку Менеджмент-консалтингових послуг
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р.

    Менеджмент-консультант - управлінець над управлінцями.
    Існування інституту МК є визнанням того, що люди - найцінніший капітал будь-якого бізнесу.

    Загальні тенденції

    За останні десять років спостерігається дуже великий ріст ринку консалтингових послуг. Це пов'язано з глобалізацією світової економіки. Останні досягнення інформаційних технологій, глобальні інформаційні мережі змінили уявлення про межі підприємств...


  • Відпочинок без "задніх" думок. Новорічно-практичне ессе
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 1-2, 2002 р.

    Кожна цивілізована людина має власного стоматолога. Кожна сім'я, що піклується про свій добробут - має свого сімейного юриста. Кожна успішна компанія має своїх менеджмент-консультантів. І головним призначенням менеджмент-консультантів (надалі МК) є ідентифікація і пошук шляхів ефективного вирішення завдань (проблем), які ставить перед їх клієнтами життя. За подібним принципом діють всі консультанти - починаючи з лоцманів, що здійснюють навігацію кораблів ризикованим фарватером і закінчуючи системними інтеграторами, що навчають персонал клієнта роботі з встановленими АСУ. Але ж яку відмінність вносить саме приставка " менеджмент"?


  • Менеджмент-консалтинг, як спосіб підвищення ефективності управління
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р. 

    Етапи надання консалтингових послуг.

    Прелюдія. Надання консалтингових послуг, як вже мовилось, починається з усвідомлення необхідності змін. Причому таких змін, які ви з об'єктивних причин не можете здійснити самі. Тоді такі зміни можуть бути запроваджені стороннім професіоналом - менеджмент-консультантом. Отже, усвідомлення в голові, ресурси для проведення реструктуризації в кишені - можна запрошувати представника консалтингової компанії.


  • Банкрутство методом реструктуризації, або Ваш консультант Вам і лікар
  • Стаття надрукована в журналі Office, № 4, 2001 р.

    Приймаючи в увагу нашу з Вам, дорогий читач, зайнятість, будемо вважати, що з основними понятійними і процедурними моментами справ про банкрутство ми розібралися в попередньому номері цього часопису. І тому є думка підвести риску таким висновком: проведення процедури банкрутства це процес, спрямований на відродження, а не на ліквідацію підприємства, у якому застосовується операційна реструктуризації і юридичної техніка для роботи, як із боржником, так і з кредиторами.

   
Развитие бизнеса

 

Организационный консалтинг

  1. Организационная диагностика
  2. Осознания перспективы. Виденье, миссия
  3. Управление корпоративной культурой
  4. Построение и выравнивание бизнес процессов
  5. Внедрения инновационного мышления в организации
  6. Управления компетенциями и знаниями
  7. Обеспечение процесса внедрения запланированных изменений
 

 

Лидер - консалтинг

  1. Управленческий коучинг 
  2. Менеджмент лидерства 
  3. Инициирование и сопровождение введения идеологии лидера в организации 
  4. Модерация процесса принятия групповых решений в организации
  5. Стратегические сессии 
  6. Организационные сессии
  7. Ассамблеи
 

 

Бизнес тренинги

 

Модульные программы

  1. Менеджмент. Управление персоналом
  2. Тренинг для тренеров

Тематические тренинги

  1. Стратегия развития компании
  2. Организация деятельности компании на основе ключевых показателей результативности
  3. Развитие конкурентных позиций
  4. Управление проектами
  5. Коучинг. Управление развитием персонала
  6. Организация и проведение совещаний и собраний
  7. Организация и управление командой
  8. Тайм менеджмент. Управление результатами
  9. Эмоциональное лидерство
  10. Организация и техники продажи
  11. Развитие в общих чертах коммуникативной компетентности
  12. Оперативная оценка персонала в решении управленческих задач
  13. Организация работы на выставке
 


01001, м. Київ,                                                                  вул. Мала Житомирська, 16/3, офіс 4

Mala Zhytomyrska street, 16/3, office 4              01001, Kyiv, Ukraine

Тел:+ 38 044 537 63 30
Тел:+ 38 044 537 63 29
Тел/факс:+ 38 044 279 59 23
E - mail : info[at]navigator.net.ua